ترخیص توالت فرنگی از گمرک

ترخیص توالت فرنگی از گمرک

ترخیص توالت فرنگی از گمرک

20 بهمن1399
ترخیص توالت فرنگی از گمرک

یکی از لوازم بهداشتی برای هر ساختمانی توالت فرنگی است که در حال حاضر بیشترین عرضه آن در بازار کشورمان وابسته به محصولات خارجی است. این بدان معنی است که واردات توالت فرنگی و ترخیص آن از گمرک شاخه ای از وارادات کشور را به خود اختصاص می دهد. در این مقاله از مجموعه مقالات بازرگانی  طاها فیدار خلیج فارس همراه ما باشید تا ترخیص توالت فرنگی از گمرک و تعرفه های آن را برایتان شرح دهیم.

 

واردات توالت فرنگی


کشورهای صادرکننده  توالت فرنگی چین، پرتغال، آلمان، کلمبیا، اسپانیا و بلغارستان و آمریکا می باشند.در حال حاضر بیشترین حجم توالت فرنگی موجود در بازار وارداتی می باشد و در نتیجه، تاجرانی که نیاز به ترخیص توالت فرنگی از گمرکدارند باید دقت کنند که برای واردات این کالا نیز نیاز به کسب مجوز های مربوطه  وجود دارد تا در زمان ترخیص کالا از گمرک مشکلی به وجود نیاید. به همین منظور می توانید با مشاوران بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را کسب کرده و از خدمات این شرکت استفاده کنید. 

علاوه بر موارد ذکر شده، واردات توالت فرنگی نکات مهمی دارد که تجار محترم باید به آن دقت کنند.بعد از اینکه خرید کالا توسط واردکننده انجام شد تمامی مراحل ترخیص توالت فرنگی که شامل ترخیص کالا از گمرک و تحویل به انبار تجار توسط این شرکت بازرگانی صورت می پذیرد. درج صحیح ارزش توالت فرنگی مورد نظر، در اظهارنامه ی گمرکی نیز سبب ترخیص سریع تر کالای شما از گمرک خواهد شد.


    حتما بخوانید : واردات و ترخیص پارچه از گمرک

 
ترخیص توالت فرنگی از گمرک
 

ترخیص کار توالت فرنگی



در برخی مواقع واردات توالت فرنگی به دلایل سیاسی و یا اقتصادی به مشکل بر می خورد با این حال شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس با توجه به قوانین و بخشنامه های صادره در این حیطه یکی از موفق ترین شرکت های ترخیص توالت فرنگی در ایران است. این شرکت در زمینه ی ترخیص توالت فرنگی انواع مختلفی را می تواند وارد کند.

انواعی از توالت فرنگی هایی که توسط این شرکت ترخیص می شوند:

•    ترخیص توالت فرنگی سنگی، پلاستیکی طبق سفارش شما
•    ترخیص توالت فرنگی ثابت، زمینی، دیواری و مخزنی
•    ترخیص توالت با لوله خروجی S و لوله خروجی P
•    ترخیص توالت فرنگی به شکل کاسه ی بیضی، گرد و کشیده و شیردار 
•    ترخیص توالت از انواع مارک ها و واردات برند های درخواستی

واردات کالا و ترخیص کالاهایی مشابه توالت فرنگی از گمرک تماما ظرافت ها و حساسیت های خود را داشته و نیاز به تجربه دارد. از این جهت تجار و بازرگانان لازم است تا با نکات واردات توالت فرنگی آشنا باشند تا بتوانند تصمیمات بهتری در موقعیت های پیش آمده بگیرند. 

با توجه به چالش های فراوانی که در امر واردات کالا ها و ترخیص توالت فرنگی وجود دارد، شاید مراجعه به شرکت های بازرگانی مشابه طاها بیدار خلیج فارس گزینه ی بهتری باشد. ترخیص کار گمرک و کارشناسان این شرکت بازرگانی می توانند کالاهای سفارش داده ی شما را از گمرک ترخیص کرده و به انبار مورد نظر شما منتقل کنند.


حتما بخوانید : واردات و ترخیص شیر آلات صنعتی از گمرک

 

بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس، وارد کننده‌ی حرفه‌ای توالت فرنگی


استفاده از کالاهای مارک دار و لوکس در بسیاری از منازل بیش از پیش رونق گرفته است. یکی از این ملزومات نیز وسایل بهداشتی و اقلام حمام و سرویس بهداشتی است. این شرکت بازرگانی با توجه به سابقه درخشان و بلند مدت خود در زمینه ترخیص انواع کالا از جمله ترخیص توالت فرنگی آماده ی همکاری با تجار عزیز است. از آن جایی که برای ترخیص اقلام مرتبط با توالت فرنگی مشابه درب آن، مخزن آب و سیفون و... نیاز به مجوز وزارت بهداشت دارید، بهتر است با آگاهی کامل از تعرفه های ترخیص توالت فرنگی توسط این شرکت اقدام به واردات کنید.

تعرفه گمرکی بسته به جنس و با توجه به ۲۶ درصد حقوق ورودی و ترخیص به صورت وزنی و با توجه به تعرفه‌ی کشور صادر کننده ممکن است برای اقلام مورد نظر شما متفاوت باشد. شناخت مراحل واردات کالا به شکل حرفه ای برای بسیاری از بازرگانان مشکل است، اما به شکل مختصر چندین نکته وجود دارد که لازم است در هنگام واردات توالت فرنگی به آن توجه کنید. این نکات شامل شناخت کالای هدف، شناخت تولید کننده، بررسی کیفیت کالا، تماس با تامین کننده، تشریفات گمرکی، انجام پرداخت های بین المللی و ترخیص کالا از گمرکات کشور هستند.
 
واردات توالت فرنگی
 

ترخیص توالت فرنگی از گمرکات


در این مرحله تکمیل اظهار نامه های مالیاتی و دریافت مجوز، کامل کردن اسناد ترخیص توالت فرنگی از جمله مواردی است که باید با آن آشنا باشید. از آن جایی که کارشناسان ترخیص شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس با این مراحل آشنا هستند می توانند به شکل سریع تری مراحل ترخیص کالا از گمرک را انجام دهند.

پس از ورود توالت فرنگی خریداری شده توسط بازرگانان به کشور، این کالا وارد یکی از گمرکات کشور می شود. در نهایت با در دست داشتن اسناد و مدارک مربوطه مورد نظر باید به گمرک مربوطه مراجعه کنید. به شکل کلی می توان گفت که ترخیص کالا از گمرکات کشور فرآیند مشکل و پیچیده ای است و بهتر است با همکاری یک شرکت بازرگانی که ترخیص کارانی حرفه ای دارد، خود را از انجام مراحل آن آزاد نمایید. بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس از جمله شرکت های با تجربه در واردات کالا است و می تواند در تمامی مراحل ترخیص کالا شما را همراهی کند.

 

تعرفه ی واردات توالت فرنگی


تعرفه ی واردات این کالا با کد ۶۹۱۰ و با مجوز استاندارد صورت می گیرد. با توجه به جنس توالت مورد نظر (چینی، سرامیکی، پلاستیکی) حقوق ورودی متفاوتی دریافت خواهد شد. کد تعرفه‌ی سرپوش های پلاستیکی ۳۹۲۲۲۰۰۰ می باشد. برای کسب حداقل قیمت کالای خود با شماره تماس های این شرکت بازرگانی تماس گرفته و استعلام دقیق تری بگیرید.

گروه بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس به عنوان یکی از گروه های با تجربه,معتبر و کاردان در زمينه ارائه تمامی خدمات بازرگانی و گمرکی از جمله ترخیص کالا، صادرات، واردات، مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش کالا و ... می باشد تا ترخیص کالا از گمرک را برای شما عزیزان با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و بخش نامه های گمرکی توسط ترخیص کار گمرک به صورت اطمینان بخش و با کمترین زمان ممکن انجام دهد.

در صورتی که قصد واردات توالت فرنگی و ترخیص آن ها را از گمرک دارید می توانید این امر را به کارشناسان با تجربه و خبره ما در زمینه ترخیص توالت فرنگی بسپارید. این شرکت و کارکنان آن آشنایی کامل با شیوه ی ترخیص این کالا از گمرک دارند و می توانند در سریع ترین زمان ممکن توالت فرنگی را از گمرک ترخیص کنند. ترخیص توالت فرنگی یک تکه، توالت فرنگی دو تکه با تعرفه ی مشخص توسط بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس صورت می پذیرد. جهت آشنایی بیشتر با تعرفه های این شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید.

07733336480-07733336481-09173034301-09177773917

مقاله مرتبط:
صفرتا صد ترخیص ابزارآلات از گمرک
 

نظرات
ارسال نظر

مشاوره رایگان ترخیص کالا