نحوه خرید از آمازون در ایران

نحوه خرید از آمازون در ایران

نحوه خرید از آمازون در ایران

14 تیر1402
نحوه خرید از آمازون در ایران


شرکت آمازون در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب فعالیت خود را شروع کرد. سپس این مجموعه در زمینه فروش محصولات نو و یا دست‌دوم به صورت اینترنتی فعالیت کرده است. هم‌اکنون شرکت آمازون در زمینه پخش، دامنه گسترده‌ای از کالاها و محصولات مشغول به فعالیت است. این فروشگاه بزرگ اینترنتی در سطح جهان با ارائه‌ی محصولاتی همچون؛ کتاب ، سی‌دی و دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف کفش و انواع لباس توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند از همین رو نحوه خرید از آمازون در ایران، ترکیه، امارات و سایر کشور ها اهمیت زیادی پیدا کرده است.

امروزه این فروشگاه اینترنتی را نماد خرده فروشی الکترونیکی می‌دانند و نام فروشگاه همه چیز را بر آن می‌گذارند. انگیزه‌ی بسیاری از مشتریان این فروشگاه اینترنتی خرید ارزان از آمازون، در کنار راحتی خرید اینترنتی است. قیمت منصفانه محصولات آن به دلیل تلاش این مجموعه در جهت کاهش هزینه‌های خود می‌باشد.



خرید مستقیم از آمازون


امروزه آمازون یک خرده فروشی بزرگ و نوآور و پرارزش در سراسر دنیا شناخته می‌شود. این مجموعه نزدیک به ۵۰۰ میلیون محصول ارائه می‌دهد و توانسته بالاترین میزان تنوع و حق انتخاب را در خرید مستقیم از آمازون برای مشتریان خود فراهم آورد. از جمله این محصولات می‌توان به کالای دیجیتال، لباس، کفش و جواهرات، آرایشی و بهداشتی، ورزش و سفر، کتاب و لوازم‌التحریر، لوازم خودرو، فیلم و موسیقی، اسباب بازی، خانه و باغچه، لوازم شخصی و تندرستی و غیره اشاره کرد.

بیشتر خریداران این مجموعه شامل موارد زیر هستند:
  • اشخاصی که اصل بودن کالا برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • افرادی که به دنبال خرید به صرفه‌تر هستند و خرید بسیاری از کالاها از آمازون را نسبت به فروشگاه‌های داخلی ترجیح می‌دهند.
  • اشخاصی که قصد خرید کالاهای نایاب یا کمیاب را دارند.
  • کسانی که قصد دارند، هدیه‌ای خاص برای عزیزان خود تهیه کنند.
خرید از آمازون به صورت مستقیم


چند کلیک تا خرید مستقیم از آمازون


آمازون یک فروشگاه اینترنتی بزرگ در دنیا محسوب می شود. بسیاری از مواقع افراد به دلیل قیمت پایین‌ محصولات و کالا ها در این فروشگاه نسبت به بازار ایران یا یافت نشدن کالای مورد نظر آن‌ها در ایران اقدام به خرید از آمازون می‌کنند. شرکت‌های متعددی در جهت فراهم کردن امکان خرید از آمازون مشغول به فعالیت هستند.
شما با مطالعه‌ی راهنما و شرایط خرید از آمازون در سایت آمازون، می‌توانید اقدام به خرید کنید.
سایت آمازون یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر جهان محسوب می‌شود. البته ناگفته نماند که آمازون هیچگونه فروشگاه فیزیکی در جهان ندارد فقط در کشور آمریکا دفتر وب سایت آن قرار دارد و به صورت آنلاین در دسترس افراد می‌باشد. بنابراین با توجه به این مورد هیچ نمایندگی در ایران و هیچ کشور دیگری از آمازون وجود ندارد. به همین خاطر هر کسی که بتواند با دسترسی به اینترنت و نحوه آشنایی با خرید مستقیم از آمازون می تواند از آن خرید کند.
اگر شما هم قصد خرید از سایت‌های خارجی مثل آمازون را دارید حتماً می‌بایست دارای حساب‌ بین‌المللی باشید که با توجه به آن بتوانید از آمازون خرید خود را انجام دهید.



نحوه خرید از آمازون در ایران


شاید افراد زیادی از ایران تمایل به خرید مستقیم از آمازون را داشته باشند اما با این وجود افراد با دغدغه‌های اصلی مواجه خواهند شد؛ که یکی از این دغدغه‌ها هزینه‌های خرید از سایت‌های خارجی است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تفاوت قیمت در ارزهای خارجی و آن هم با ریال ایران یکی از مسئله‌های پر اهمیت می‌باشد. البته سایت آمازون تخفیفاتی را در طول سال ارائه می دهد. علاوه بر آن کیفیت محصولات آمازون بسیار بالا می‌باشد که در کنار هزینه‌ها، این مسئله کاملاً ناچیز خواهد شد.

آمازون یک فروشگاه اینترنتی بزرگ در دنیا است که سفارشات را مستقیماً به ایران ارسال نمی کند،. پس در ایران چگونه از آمازون خرید کنیم؟یکی دیگر از دغدغه‌های متقاضیان ایرانی از سایت آمازون نحوه دریافت محصولات می‌باشد. زیرا باید یک آدرس پستی صحیح به سایت ارائه شود تا محصولات به دست افراد برسد. اما با توجه به تحریماتی که برای کشور ایران صورت گرفته این دغدغه کاملاً جدی تلقی می‌شود که می‌تواند یک دغدغه بزرگ برای افراد مقیم ایران محسوب شود.
شرکت‌های متعددی در جهت فراهم کردن امکان خرید از آمازون برای تمامی افراد مشغول به فعالیت هستند. این شرکت‌ها مجوزهای لازم را از سازمان تنظیم مقررات رادیویی و شبکه گسترده پست در سراسر جهان دریافت کرده‌اند. خرید مستقیم از آمازون با کمک بخش اختصاصی این وب سایت به راحتی امکان پذیر است. فقط کافی است کالای مورد نظر را از آمازون انتخاب کنید.

در این خصوص افراد می‌توانند از کارت‌های اعتباری استفاده کنند. کارت‌های اعتباری مثل ویزا کارت، مستر کارت برای پرداخت مبلغ و خرید محصول از آمازون الزامی است. البته یک حساب معتبر داشته باشید.
روش دیگری که می‌توانید خرید خود را انجام دهید استفاده از گیفت کارت آمازون می‌باشد که نیازی به حساب بانکی ندارد و به راحتی می ‌توانید با وارد کردن اطلاعات گیفت کارت خرید خودتان را از سایت آمازون انجام دهید.
البته روش دیگری هم برای خرید مستقیم از آمازون نیز توصیه شده که از حساب پی پال می‌باشد. حساب پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که می ‌توان برای افتتاح حساب در آن از یک ایمیل استفاده کرد.
با توجه به مواردی که اشاره کردیم در ایران خرید از سایت آمازون کمی پیچیده‌تر از کشورهای دیگر می‌باشد. به همین خاطر پرداخت ارزی با استفاده از شبکه‌های مالی ابرای ایرانیان کمی مشکل است. از این طریق هم کالایی که خریداری شده باید با توجه به یک واسطه برای ارسال کالا و همینطور پرداخت از طریق مواردی که اشاره کردیم امکان‌پذیر باشد.
از جمله مواردی که بسیار مهم می‌باشد زمانی است که ثبت سفارش کالای خودتان را از سایت انجام می‌دهید بایستی حتماً به موقعیت مکانی خود توجه کنید و تاریخ تحویل کالا را نیز در نظر داشته باشید.


در این صورت شما مشابه سایرین مردم دنیا می‌توانید در سایت آمازون جستجو کنید و کالاهای مورد نظر را به راحتی خریداری کنید. شما با ورود به آمازون از طریق بخش اختصاصی این وب سایت‌ به سادگی می‌توانید فرآیند خرید از آمازون را انجام دهید! شما تنها با اضافه کردن کالاهای مورد نظر به سبد خرید ریالی و سپس ثبت سفارش می‌توانید منتظر دریافت محصول مورد نظر درب منزل باشید.

این مجموعه کالا توسط ترخیص کار گمرک پس از طی مراحل گمرک و ترخیص کالا از گمرک بوشهر درب منزل به شما تحویل داده می شود.

در اینجا چند نکته ار راهنمای خرید از آمازون در ایران آورده شده است:
  • از عوارض و مالیات های وارداتی که ممکن است اعمال شود آگاه باشید. هنگام خرید از آمازون در ایران، ممکن است مشمول عوارض و مالیات واردات باشید. این هزینه ها بسته به کالایی که خریداری می کنید و ارزش خرید می تواند متفاوت باشد.
  • از خدمات حمل و نقل شخص ثالث معتبر استفاده کنید. بسیاری از خدمات حمل و نقل شخص ثالث وجود دارد که حمل و نقل به ایران را ارائه می دهند. حتما سرویس معتبری را انتخاب کنید که سابقه خوبی در ارسال بسته به ایران داشته باشد.
  • صبور باش. ممکن است مدتی طول بکشد تا خریدهای آمازون شما به ایران برسد. صبور باشید و زمان بیشتری را برای رسیدن بسته های خود در نظر بگیرید.



خرید از آمازون در ایران از طریق سایت های واسطه


در کشور ایران به دلیل شرایط خاص و همچنین بالا بودن نرخ ارزهای خارجی، محدودیت هایی در خرید از این سایت برای کاربران وجود دارد. کاربران داخل کشور نمی توانند به راحتی از سایت آمازون خرید کرده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند. یکی از مشکلات اصلی در عدم خرید از این سایت، مسئله انتقال پول و ارسال کالاها می باشد. یکی از بهترین راهکارها برای خرید از آمازون در داخل ایران، استفاده از سایت های واسطه است. این سایت ها شرایطی را فراهم می کنند تا کاربران بتوانند از این سایت خرید کنند. شرایط انتقال پول و ارسال محصول نیز توسط سایت های واسطه انجام می گیرد.

این سایت ها توانسته اند به سوال چگونه از آمازون خرید کنیم و نیاز کاربران پاسخ دهند. البته باید نسبت به اعتبار شرکت ها و مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، مطمئن بود. هر کدام از این مجموعه ها برای انتقال محصولات به کشور از روش های مختلفی استفاده می کنند و زمان مشخصی نیز برای رسیدن آن به دست خریدار لازم است. سفارش مشتریان داخل کشور معمولا در سایت آمازون کشورهای همسایه مثل امارات یا ترکیه ثبت می شود و سپس از مسیرهای دریایی، هوایی و زمینی به گمرک ایران ارسال می شود.
انتخاب نوع ارسال بعد از خرید از آمازون با توجه به خواسته کاربران بوده که هزینه و مدت زمان ارسال در هر روش متغیر است. برای ارسال سریع محصولات، روش هوایی بهترین انتخاب است ولی هزینه بالاتری دارد. دو روش ارسال زمینی و دریایی نسبت به ارسال هوایی به صرفه تر اند ولی مدت زمان ارسال طولانی تر خواهد بود. در اکثر سایت های واسطه که امکان خرید از آمازون را برای کار بران فراهم کرده اند، شرایط انتخاب روش ارسال و هزینه دقیق آن درج می شود.


نحوه خرید از آمازون در ترکیه و امارات


خرید از آمازون در ترکیه و امارات و
واردات این کالا بدون گمرک اصلی ترین دلیل خرید ایرانیان مقیم خارج از این سایت است. عدم ترخیص برخی کالاها و مشکلات گمرکی در نهایت سبب ایجاد تغییرات بسیار زیادی در نحوه خرید و فروش کالاها می گردد. نزدیک بودن این دو کشور به ایران یک امتیاز تجاری بسیار بزرگ محسوب می شود. این دو کشور از نظر اقتصادی بسیار قوی هستند. بنابراین میزان خرید و فروش از طریق آمازون در آن ها بالا است.
ترخیص کالا از گمرک بوشهر بدون پرداخت حق گمرک سبب رونق کسب و کار در این منطقه می شود. از طریق بندر بوشهر می توان کالاهای زیادی را به ترکیه و امارات، صادرات کرد. این مزیت و اهمیت تجاری بالا در کالاهای وارداتی از ترکیه و امارات نیز وجود دارد. محصولات درجه یکی از طریق این کشورها سالانه به ایران وارد می شود. بزرگ ترین خرده فروشی بین المللی اینترنتی سهم زیادی از ارسال کالا به ایران از کشور ترکیه و امارات دارد. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد سایت آمازون می توانید به سایت اصلی این فروشگاه نگاهی بیندازید.




محصولات پرفروش در آمازون


استقبال مشتریان از دسته‌بندی‌های اصلی مانند کتاب‌ها، لباس‌ها، لوازم خانه و آشپزخانه بدون توجه به زمان خاصی از سال مشاهده شده است. همچنین محصولات دیگری در لیست هستند که به دلیل تقاضای فصلی بالا از رتبه‌بندی خوبی برخوردارند. اما با این حال پتانسیل فروش دسته‌های محصولات زیر در آمازون بالا می‌باشد:
  • لوازم الکترونیکی
  • دوربین‌های عکاسی
  • محصولات مربوط به بازی‌های ویدیویی
  • کتاب‌ها
  • پوشاک، کفش و جواهرات
  • وسایل خانه و آشپزخانه
  • محصولات زیبایی و بهداشتی
  • لوازم حیوانات خانگی
  • وسایل ورزشی


مزایای خرید مستقیم از آمازون


ترخیص کالا به ساده ترین شکل ممکن و امکان دسترسی فوق العاده به فروشنده اصلی از مزیت های ساده اما مهم خرید از آمازون به صورت مستقیم است.
ثبت سفارش کالا همراه با تخفیفات اختصاصی از مزایای دیگر بهترین فروشگاه اینترنتی بین المللی است. برای ثبت یک سفارش موفق کافی است راهنمای ابتدایی سایت را مطالعه کنید. فرایند ثبت سفارش بسیار ساده است. همین موضوع از دیگر برتری های این سایت فروشگاهی نسبت به رقبا است.
واردات کالا به صورت اورجینال و با کمترین هزینه نسبت به سایر رقبا از مزیت های اصلی و خاص آمازون می باشد.

صادرات کالاهای اساسی و لوکس به سادگی با خرید مستقیم آمازون انجام می شود. این میزان مزیت برای یک سایت به ظاهر ساده فروشگاهی عجیب است! بازه زمانی تحویل 21 روزه برای تحویل کالای سفارشی در نظر گرفته می شود. معمولا زمان تحویل سفارش بیش از این مقدار نخواهد بود. تحویل سفارش درب منزل انجام می شود. فرایند تحویل سفارش در آمازون با شیب بسیار ساده ای انجام می شود. سفارش شما بدون حاشیه و با سرعت معمولی به دستتان خواهد رسید. به دلیل طولانی بودن مسیر ممکن است بازه زمانی ارسال برای مناطق خاصی بیشتر شود. برای مثال ارسال یک کالا از یک کشور به کشور دیگر فرایندی بسیار زمان بر است. ممکن است در این حالت خرید مستقیم از آمازون سخت تر باشد. بازه زمانی 45 روزه ای در این حالت برای ارسال کالا تخمین زده می شود.


ضمانت لازم توسط سایت فروشگاهی به خریداران برای ارسال ایمن سفارشات داده می شود. راه های ارتباطی زیادی برای برقراری تماس و ارسال پیام در زمان مشکل اعلام شده است. امکان حراست از حساب اصلی کاربری شما هم می تواند یک مزیت بزرگ برای سایت آمازون باشد. امنیت لازم برای حساب کاربری افراد در بیشتر سایت ها فراهم نشده است. شاید این نکته مهم ترین دلیل برای ترس مردم از خرید اینترنتی باشد. با رفع این مشکل در آمازون شانس خرید موفق تر شما فراهم می شود.




نحوه برقراری امنیت در سایت فروشگاهی آمازون


ضمانت خرید امن در سایت آمازون از طریق بستر فنی و فیزیکی مناسب فراهم شده است. تنها یک ابزار مطمئن برای ایجاد یک بستر عالی جهت تامین امنیت سایت لازم است. همه کالاهای عرضه شده در آمازون در بستر امنیتی مناسبی به فروش می رسند. به نوعی ضمانت خاصی برای این کالا قرار داده شده است. البته این ضمانت با انواع بیمه فرق دارد. ضمانت مورد نظر بر روی کالاها جهت جایگزینی در صورت صدمه فیزیکی قرار داده می شود. شما با خرید مستقیم از آمازون می توانید از این ضمانت برخوردار شوید.


کالای فیزیکی در مسیر ارسال ممکن است صدمات زیادی ببیند. در صورت بروز هر نوع مشکلی، آمازون ضمانت تعویض کالا را می پذیرد. به نوعی این مزیت ارزش خرید مستقیم از این سایت فروشگاهی را دارد. مزیت ذکر شده بیشتر برای کالاهایی با خطر آسیب پذیری بالا مفید است. به دلیل تامین مواد اولیه و حتی خود محصول از کشورهای خارجی ممکن است فرایند تعویض کالا طولانی شود.
در راستای تامین امنیت مشتریان امکان بررسی اصالت کالا برای مشتریان در این سایت فراهم شده است. مشکلات زیادی برای ثبت سفارش بروز مرزی در سایت های فروشگاهی وجود دارد. با استفاده از سایت آمازون میتوان این مشکلات را به حداقل رساند. در زمینه ارسال کالاها به نقاط مختلف دنیا آمازون بسیارقوی عمل می کند. همین نکته سبب تمایز اساسی خرید مستقیم از آمازون با سایر سایت ها می شود.



بزرگ ترین و بهترین خرده فروشی دنیا چه نام دارد؟


خرده فروشی های بین المللی زیادی امروزه در سطح دنیا فعالیت می کنند. آمازون لقب بزرگ ترین و بهترین خرده فروشی و فروشگاه بین المللی را از بین آن ها کسب کرده است. آمازون هدف اصلی مردم از خرید را تامین می کند. این دلیل واقعی استثنایی بودن آمازون است.

خرید مستقیم از آمازون به دلیل نوآوری فوق العاده بالای این خرده فروشی اهمیت بالایی دارد. ارزش این فروشگاه بیش از خرده فروشی های هم رده آن است. 500 میلیون محصول تا به امروز توسط این فروشگاه معامله شده است. این آمار بالا نتیجه اعتماد افراد زیادی در سراسر دنیا است. حساسیت بالای افراد بر روی اصالت و کارایی کالا، سبب افزایش تعداد افراد خریدار از این فروشگاه می شود. شاید کالاهای لوکس را نتوان در هر نقطه از ایران یافت. البته برخی کالاها بیش از لوکس بودن نایاب یا کمیاب هستند.

با فروش مستقیم به سادگی می توانید کالاهای کمیاب را نیز به خریداران خاص عرضه کنید. سایت خرید اینترنتی آمازون، خرید یک هدیه جذاب برای دوستانتان را ساده تر می کند. به صرفه بودن این نوع خرید نیز سبب اقبال خریداران حرفه ای و باهوش می شود. خوش سلیقه ها همیشه به دنبال کالای جذاب با مناسب ترین قیمت هستند. خرید مستقیم از آمازون میل طبیعی افراد نسبت به خرید کالا با بهترین کیفیت و شرایط را پاسخ می دهد.

نظرات
ارسال نظر

مشاوره رایگان ترخیص کالا