ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر - بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس

ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر - بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس

ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر - بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس

ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر - بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس

27 اسفند1402
ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر - بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس


واردات و ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گمرک بوشهر به عنوان یکی از گمرک های بسیار مهم در ایران جهت واردات و صادرات کالا محسوب می شود. از این رو به سبب اهمیت الکتروموتور و همچنین واردات آن در گمرک بوشهر تصمیم گرفته ایم که در این مطلب به مراحل، مزایا و مدارک مورد نیاز جهت ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر بپردازیم.



الکتروموتور چیست و چه کاربردی دارد؟



الکتروموتور وسیله ای است که جهت تبدیل الکتریسیته به انرژی مکانیکی در برابر ژنراتور الکتریکی به کار می رود. الکتروموتورها در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. واردات الکتروموتور معمولاً در ایران از طریق گمرک بوشهر صورت می گیرد.

الکتروموتور از توانایی بالایی جهت چرخش مداوم برخوردار می باشد. الکتروموتور به منظور کاربرد در فن ها، ابزارهای برقی، وسایل برقی، وسایل نقلیه الکتریکی، خودروهای هیبریدی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. الکتروموتور به سبب کاهش آلودگی هوا و نقش مهم در حفظ سلامت محیط زیست یک جایگزین بسیار مناسب به جای موتورهای دیزلی خواهد بود.
الکتروموتورها با توجه به ساختار، کاربرد، توان، ولتاژ و ... در انواع مختلفی وجود دارند. انواع مختلف الکتروموتور شامل: الکتروموتورهای جریان مستقیم یا DC، الکتروموتورهای جریان متناوب یا AC و الکتروموتورهای خاص می باشد که هر یک از آن ها ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

قیمت الکتروموتور یکی از مسائل مهم در زمینه واردات و ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر است. نوع برند، کیفیت محصولات و قطعات به کار رفته در الکتروموتور از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت الکتروموتور خواهد بود. می توان گفت که الکتروموتور در هر صنعت و کارخانه ای یک وسیله بسیار مهم و ضروری است. الکتروموتور جهت استفاده در دمنده ها، فن ها، ابزارآلات صنعتی، دستگاه های مخصوص نورد فلزات، کارخانه های کاغذ سازی، انتقال دهنده ها و هدایت کننده ها، انواع پمپ های آب و باد، دینام و کمپرسور تولید می شود. از این رو، سالانه حجم بالایی الکتروموتور از طریق گمرک بوشهر به ایران وارد می شود و می توان برای ثبت سفارش کالاهایی نظیر الکتروموتور و ترخیص آن ها از طریق شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس اقدام کرد.



مراحل ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر


هر کالایی که از کشورهای مختلف به ایران وارد می شود، باید مراحلی را برای ترخیص آن از گمرک طی کرد. برای ترخیص الکتروموتور همچون دیگر کالاها باید مراحل خاصی را طی نمود. باید نسبت به طی این مراحل آگاه بود تا بتوان ترخیص کالای خود را به سهولت و سریع انجام داد. پیشنهاد ما به شما همکاری با شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس است. شما می توانید از طریق این شرکت نسبت به ارائه مدارک لازم و طی مراحل اطلاع داشته باشید.

ترخیص الکتروموتور نیازمند طی مراحلی به ترتیب است که می توان آن ها را به صورت خلاصه در این مراحل؛
۱) ورود اطلاعات از طریق سیستم EPL گمرکی
۲) پرینت
اظهارنامه
۳) دریافت کوتاژ و تعیین مسیر
۴) ارزیابی کالای مربوطه
۵) دریافت مجوزهای لازم
۶) کارشناس سرویس به شکل مجازی
۷) صندوق
۸) انبارداری و کرایه حمل خطوط خارجی
۹) خروج کالا

عنوان کرد. درواقع با ارائه مدارک لازم و طی این مراحل می توان کالای خود را از گمرک ترخیص کرد. برای ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر نیاز به ارائه مدارکی همچون: سند خرید، بارنامه، مجوز ورود، مجوز انبار، مجوز ترخیص، مجوز بازرسی، پرداخت کارمزد ترخیص الکتروموتور و پروفرما می باشد. شما با تحویل این مدارک می توانید مراحل ترخیص الکتروموتور از گمرک را بدون هیچ گونه مشکلی طی کنید.



مزیت های ترخیص اجناس از گمرک بوشهر


بسیاری از کالاها و اجناس از طریق گمرک بوشهر به ایران وارد می شوند. دلیل واردات کالاها از طریق این بندر به سبب ویژگی های خاص گمرک بوشهر است. در ذیل به برخی از مزایای واردات و
ترخیص کالا از بندر بوشهر پرداخته ایم.
در ابتدا باید عنوان کرد که استان بوشهر به دلیل راه داشتن به کشورهای مجاور خلیج فارس همچون: کویت، عربستان، قطر، بحرین و عمان از اهمیت بسیار زیادی قائل است. گفتنی است استان بوشهر از بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس برخوردار است.

هنگامی که بحث واردات و ترخیص کالا به میان می آید، گمرک بوشهر معمولاً به عنوان گزینه اول و انتخاب نهایی مدنظر قرار می گیرد. چراکه گمرک بوشهر به دلیل برخورداری از تخفیفات ویژه گمرکی در حدود ۲۰ درصد و مناسب بودن هزینه انبار داری و دپوی کالا برای واردات و ترخیص کالا ازجمله الکتروموتور بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود. همچنین در این گمرک ترانزیت داخلی و خارجی با سرعت بالایی صورت می گیرد. از طریق گمرک بوشهر می توان صادرات و واردات محصولات نفتی و غیرنفتی را انجام داد.

گمرک بوشهر به منطقه ویژه اقتصادی پارس بسیار نزدیک است که به این گمرک یک ارزش تجاری خاصی بخشیده است. بندر بوشهر دارای انباری سرپوشیده با متراژ ۳۷هزار متر می باشد. این بندر در حدود ۳میلیون تن کالا در سال را در خود جای می دهد. همچنین در هنگام ترخیص کالا از جمله الکتروموتور از طریق گمرک بوشهر نیازی به طی تشریفات گمرکی بسیاری نیست و دارای تشریفات گمرکی کمتری برای ترخیص کالا می باشد. باید اشاره کرد که
شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس شما را نسبت به مزایای ترخیص کالا از گمرک بوشهر و همچنین تشریفات گمرکی این بندر آگاه خواهد ساخت.



شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس


هنگام واردات یک محصول و کالا به کشور نیاز به طی مراحل ترخیص است. ترخیص هر گونه کالایی نیازمند طی تشریفات از جمله ارائه مدارک و طی مراحل خاص خود است.
واردات و ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر همچون دیگر کالاها نیازمند طی مراحل و ارائه مدارک مربوطه است. شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس یک شرکت بازرگانی معروف و باسابقه در این زمینه است. شرکت بازرگانی طاها فیدار خلیج فارس با بهره مندی از کارشناسان زبده و متخصص همچون ترخیص کار گمرگ آماده ارائه خدمات سازنده خود به مشتریان خود است. شما در صورت هر گونه سوالی در زمینه واردات و ترخیص الکتروموتور از گمرک بوشهر و یا همچنین صادرات انواع کالاها از این بندر می توانید با کارشناسان طاها فیدار خلیج فارس در ارتباط باشید تا از مشاوره و راهنمایی آن ها در این خصوص بهره مند شوید.


مقالات مرتبط

واردات و ترخیص مواد اولیه صنایع تولیدی از گمرک
ترخیص کالا در امارات
ترخیص کالا از گمرک بازرگان

نظرات
ارسال نظر

مشاوره رایگان ترخیص کالا