7 کالا از پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین که باید بدانید!

7 کالا از پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین که باید بدانید!

7 کالا از پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین که باید بدانید!

20 شهریور1401
7 کالا از پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین که باید بدانید!


آشنایی با مهمترین کالاهای وارداتی از چین


کشور چین یکی از مهمترین قطب‌های اقتصادی دنیا است و آشنایی با کالاهای پر سود وارداتی از چین می‌تواند برای هر تاجری مفید باشد. چین را می‌توان به عنوان یکی از تولید کنندگان عمده کالاهای خاص و ارزان شناخت. شاید ایرانیان بیشتر از هر کشور دیگری در جهان با کالاهای چینی آشنایی داشته باشند چرا که محصولات تولیدی این کشور در بازار داخلی ما طرفداران زیادی دارد. البته روابط سیاسی مناسب بین ایران و چین نیز در روابط اقتصادی بسیار خوب آن‌ها تاثیر زیادی داشته است. برای اینکه از واردات محصولات چینی برای افزایش سودآوری و رشد بازدهی با سود بالا استفاده کنید ابتدا باید با کالاهای پرسود آشنا شوید.

مقاله مرتبط: ترخیص و واردات پوشاک از چین




1. وسایل آرایشی؛ یکی از کالاهای پر سود وارداتی از چین


یکی از کالاهای پر سود وارداتی از چین، وسایل آرایشی است. اکثر خانم‌ها برای زیبایی خودشان اهمیت زیادی قائل می‌شوند و طبیعتاً بهترین ابزار برای زیباتر شدن آنها وسایل آرایشی می‌باشد. به همین دلیل این محصول به عنوان یکی از پرسودترین کالاهای واردات از چین شناخته می‌شود. اگر قصد واردات لوازم آرایشی را داشته باشید طبیعتاً بهترین محصولات برای شما برس، آینه ، موچین مژه و... است. معمولاً قیمت تمام شده لوازم آرایشی که از چین وارد می‌کنید پایین است اما می‌توانید آنها را در داخل کشور با قیمت بسیار خوبی به فروش برسانید و درآمد مناسبی داشته باشید. این موضوع در تمام دنیا صدق می‌کند.


اگر شما قیمت تمام شده برخی محصولات آرایشی را در عمده فروشی‌ها و وب سایت‌های خرده فروشی مطرح جهان مثل آمازون بررسی کنید به خوبی این موضوع را متوجه می‌شوید. مثلاً قیمت تمام شده یک آینه در عمده فروشی‌ها در خارج از کشور چیزی حدود ۳ دلار می‌باشد. این در حالی است که اگر بخواهید همان آینه را در سایت آمازون بفروشید، می‌توانید قیمت آن را تا ۴۰ دلار افزایش دهید. دقت کنید که وسایل و ابزاری مانند آینه برای آرایش بانوان ضروری هستند. بانوان معمولاً برای خرید لوازم آرایشی هر چقدر که لازم باشد هزینه می‌کنند و شما می‌توانید از این راه درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

مقاله مرتبط: ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی از گمرک



2. لوازم آشپزخانه از چین وارد کنید!


لوازم آشپزخانه از دیگر کالاهای پر سود وارداتی از چین است. با توجه به نیازی که خانواده‌ها به لوازم آشپزخانه دارند و از طرفی تنوع بسیار زیادی که این محصولات دارند، تجارت آنها کاری جذاب می‌باشد. در واقع تاجر باید با طیف گسترده‌ای از کالاها و فروشندگان سر و کار داشته باشد. ضمناً تفاوت قیمت این محصولات زمانی که آنها را در چین خریداری می‌کنید و زمانی که آنها را به خرده فروشی‌ها می‌فروشید بسیار زیاد است. مثلا گاهی اوقات دیده شده است که قیمت یک محصول در خرده فروشی‌ها بیست برابر قیمتی است که تاجر در چین آن محصول را خریده است.

مطالعه بیشتر: ترخیص لوازم خانگی از گمرک


3. لوازم جانبی موبایل؛ یکی از کالاهای پر سود وارداتی از کشور چین


یکی از جذاب‌ترین کالاهای پر سود وارداتی از چین ، واردات لوازم جانبی موبایل است. مثلاً محافظ صفحه تلفن همراه یکی از آنها است. آخرین آمار نشان می‌دهد که واردات محافظ صفحه موبایل از چین توانسته سود بسیار خوبی برای تاجران داشته باشد. البته با این وجود پیشنهاد می‌کنیم افرادی که قصد واردات چنین محصولی را دارند به سراغ مدل‌های خاص و جذاب آن بروند. در حال حاضر محافظ صفحه آیفون XR و آیفون 11 علاقه مندان بیشتری دارند و طبیعتاً درآمد بیشتری هم برای تاجر ایجاد می‌کنند. در واردات این محصولات همیشه باید تحولات بازار را هم مورد بررسی قرار دهید. طبیعتاً هرچه نمونه‌های جدید از تلفن همراه به بازار بیایند، لوازم جانبی آنها هم پرفروش‌تر می‌شوند.


پایه‌های نگهدارنده تلفن همراه در اتومبیل‌ها از دیگر لوازم جانبی است که خریداران زیادی در ماه‌های اخیر داشته است. البته قیمت این محصولات یکسان نیست و هر مدل از آن‌ها قیمت خاص خودشان را دارند. دلیل این اتفاق هم تفاوت ویژگی‌هایی مانند نگهدارنده مغناطیسی و قابلیت شارژ در برخی پایه‌ها می‌باشد. رینگ لایت از دیگر لوازم جانبی جذاب موبایل است که به دلیل کاربردهای زیادی که برای کاربران رسانه‌های اجتماعی و عکاسان دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این محصولات نیز تنوع قیمت بسیار زیاد می‌باشد. البته در واردات این محصول باید به یک نکته بسیار مهم نیز توجه داشته باشید. به دلیل اینکه این پایه‌ها استحکام کمی‌دارند، حمل و نقل آن‌ها باید با دقت زیادی انجام گردد تا به سلامت آنها آسیبی وارد نشود.



4. واردات وسایل ورزشی از چین چگونه است؟


وسایل ورزشی یکی دیگر از کالاهای پر سود وارداتی از چین است که همیشه مورد توجه مردم و به ویژه جوانان واقع می‌شود. در میان وسایل ورزشی که از چین وارد می‌شوند بطری آب ورزشی یکی از پرسودترین محصولات است. بطری آب یکی از لوازم ضروری برای ورزش کردن در هر رشته‌ای است و به همین دلیل هر شخصی که به ورزش علاقه داشته باشد به این محصول احتیاج پیدا می‌کند. نکته جالب در مورد بطری آب این است که شما حتی می‌توانید آن را با نام تجاری خودتان در بازار داخلی به فروش برسانید.

تشک یوگا از دیگر کالاهای پر سود وارداتی است که از کشور چین وارد می‌شود و در سالیان اخیر توانسته طرفداران بیشتری پیدا کند. قطعاً افزایش محبوبیت این تشک به دلیل تشدید علاقه مردم به این ورزش می‌باشد. تخته اسکیت نیز می‌تواند به عنوان یک گزینه جذاب جهت واردات از چین شناخته شود. البته این محصول هم در سالیان اخیر علاقه‌مندان بیشتری پیدا کرده و قطعاً در پارکها و محیط‌های ورزشی افراد زیادی را مشاهده کرده‌اید که به این ورزش مشغول هستند. دقت داشته باشید که معمولاً تخته اسکیت در چهار دسته معمولی، برد بلند، مینی برد و برد فانتزی به کشور وارد می‌شود.


5. صنعت مدلینگ هم می‌تواند برای شما پولساز باشد!


صنعت مدلینگ در کشور ما روز به روز پیشرفت می‌کند و شما می‌توانید با خرید کالاهای پر سود وارداتی از چین که مرتبط با این صنعت هستند، درآمدزایی کنید. به عنوان مثال هدبند یکی از وسایل مدلینگ است که مورد توجه بسیاری از دختران ایرانی قرار گرفته است. البته در کشور‌های دیگر هم فروش این محصول درآمد‌های جالبی به همراه دارد. شاید برای شما جالب باشد بدانید که یکی از وسایلی که در صنعت مدلینگ اهمیت زیادی دارد، کمربند است. البته علاوه بر صنعت مدلینگ، این محصول توسط بخش عمده جامعه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به هر صورت واردات آن می‌تواند برای شما درآمد خوبی داشته باشد.

طبیعی است که چین در این زمینه فعالیت گسترده‌ای داشته باشد چرا که بزرگترین کشور تولیدکننده چرم در جهان بوده و بزرگترین صادر کننده کمربند جهان نیز این کشور شرق آسیا است. کیف دستی از دیگر وسایل مدلینگ است که از چین وارد می‌شود و با توجه به تولیدات با کیفیتی که چین در این زمینه دارد، این محصول در سراسر جهان مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. شما از واردات این محصول از چین می‌توانید حدود ۵ برابر هزینه خود سودآوری داشته باشید.


6. واردات اسباب بازی را فراموش نکنید!


اگر تاجر باتجربه‌ای باشید به خوبی می‌دانید که یکی از کالاهای پر سود وارداتی از چین و سایر نقاط جهان، اسباب بازی است. بعید است خانواده ای با فرزندانش به پاساژها و بازارهای گوناگون بروند و فرزندان آنها تقاضای خرید اسباب بازی نداشته باشند. یکی از بهترین اسباب بازی‌هایی که می‌توانید از چین وارد کنید، تخته نقاشی قابل پاک شدن است. بسیاری از خانواده‌ها علاقه دارند اسباب بازی‌هایی برای فرزندان خود بخرند که جنبه آموزشی داشته باشد. این محصول می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای آنها باشد و به همین دلیل تقاضای زیادی در بازار برای آن وجود دارد. تاجران از فروش این محصول در بازارهای بین المللی تا ۶ برابر سودآوری را هم تجربه کرده‌اند. کامیون اسباب بازی نیز یکی از محبوب‌ترین وسایل بازی کودکان است. این ابزار بازی معمولاً به وسیله پلاستیک تولید می‌شود و با توجه به اینکه چین یکی از قطب‌های تولید محصولات پلاستیکی می‌باشد، وارد کردن این محصول از چین سودآور خواهد بود.

مقاله مرتبط: ترخیص اسباب بازی از گمرک


7. آیا واردات واقعیت مجازی VR سودآور است؟


تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند و اگر به دنبال کالاهای پر سود وارداتی از چین هستید، باید به سراغ تکنولوژی‌های جدید بروید. واقعیت مجازی یا VR یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا می‌باشد که در چند سال اخیر توانسته شهرت زیادی برای خود کسب کند. این محصول در کشور ما هم طرفداران زیادی پیدا کرده و به دلیل اینکه وارد کردن آن از دیگر نقاط دنیا برای تاجران سخت می‌باشد، وارد کردن آن از چین می‌تواند برای شما سود بسیار خوبی به همراه داشته باشد. حتی در بازارهای بین المللی که این محصول به وفور یافت می‌شود تاجران می‌توانند از طریق سرمایه گذاری روی این محصول سود ۲۰۰ درصدی داشته باشند که سود بسیار خوبی در تجارت محسوب می‌شود.



چگونه سودآورترین کالاهای وارداتی از چین را پیدا کنیم؟


تا اینجا برخی از کالاهای پر سود وارداتی از چین را خدمت شما معرفی کردیم. اما اکنون قصد داریم نکاتی را خدمت شما بیان کنیم که کمک می‌کند شما خودتان بهترین کالاهای وارداتی از این کشور را پیدا کنید:

  • تحقیق
برای پیدا کردن کالاهای پرسود وارداتی شما باید به اندازه کافی تحقیق کنید. در تحقیقات خودتان باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. شرایط جغرافیایی محصولی که می‌خرید یکی از نکات مهمی ‌است که معمولاً تاجران نسبت به آن غفلت می‌کنند. وسایل خریداری شده توسط شما باید در شرایط جغرافیایی کشور ما کاربرد داشته باشند. شما باید راه ارتباط با تجار چینی را پیدا کنید و بهترین راه را برای ترخیص کالا از چین برگزینید. در مورد ترخیص کالا در ادامه نکاتی را خدمت شما بیان خواهیم نمود.
  • تقاضا
محصولی پر سود است که در بازار داخلی تقاضا برای خرید آن زیاد باشد. این نکته‌ای است که طبیعت همه تجار آن را می‌دانند اما بسیاری از آنها به آن عمل نمی‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر تازه کار هستید و در ابتدای راه تجارت خودتان را قرار دارید فعلاً به سراغ کالاهای کم ریسک مثل اسباب بازی یا لباس کودک بروید.

  • تامین کننده
پیدا کردن یک عمده فروش قابل اعتماد در چین برای خرید محصولات پرسودی که مد نظر شما قرار دارد یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. به عبارت بهتر شما برای موفقیت در تجارت باید یک زنجیره تامین ایجاد کنید که تامین کننده محصولات در آن بیشترین اهمیت را دارد. کارخانه تولیدی، شرکت بازرگانی و واسطه‌ها دسته‌های مختلف تامین کننده کالاهای تجاری هستند.

  • تست کیفیت
مشکل کیفیت کالاهای وارداتی متاسفانه یکی از رایج‌ترین موانع تجارت با کشور چین می‌باشد. در این کشور کالاهای باکیفیت زیادی وجود دارد اما متاسفانه بسیاری از تاجران نمی‌توانند آن‌ها را پیدا کرده و به کشور ما منتقل نمایند. شما باید حتماً برای تست کیفیت محصولاتی که قصد وارد کردن آنها را دارید، یک استراتژی و برنامه مناسب داشته باشید.



ترخیص و واردات کالا از چین را چگونه انجام دهیم؟


در انتقال کالاهای پر سود وارداتی از چین، یکی از مهمترین چالش‌هایی که با آن روبرو خواهید شد، ترخیص کالا از چین و وارد کردن آن به کشور خودمان می‌باشد. هم ترخیص کالا از چین و هم عبور آن از گمرک ایران کار و بسیار سخت و پیچیده‌ای محسوب می‌شود. بهتر است در چنین شرایطی به یک مجموعه معتبر که در زمینه ترخیص کالا و صادرات و واردات فعالیت دارد، اعتماد کنید. مثلاً مجموعه طاها فیدار خلیج فارس با سابقه درخشانی که در زمینه ترخیص و وارد کردن کالا از چین دارد می‌تواند گزینه مناسبی باشد که دارای 2 نمایندگی فعال و قدرتمند در چین می باشد.
این مجموعه تمام فرآیند ترخیص و واردات از چین را صفر تا صد بر عهده می‌گیرد. به دلیل نمایندگی فعالی که این مجموعه در چین دارد به راحتی می‌تواند محموله شما را در کارخانه یا انبار مبدا در چین تحویل بگیرد و پس از واردات و ترخیص آن کالا را در انبار مقصد تحویل شما دهد. این مجموعه تمام کارها را به سرعت انجام می‌دهد و کمترین هزینه را از شما دریافت می‌نماید طاها فیدار بهترین ترخیص کار گمرک را از مجموعه خود برای محموله شما انتخاب می کند و تمامی مراحل ثبت سفارش کالا را هم انجام می‌دهد. این مجموعه در بنادر مختلف فعالیت دارد و حتی فرآیند ترخیص کالا از گمرک بوشهر را هم می‌تواند مدیریت کند.



مقالات پیشنهادی:
هزینه حمل بار از چین به ایران
واردات رنگ نساجی از گمرک
صفر تا صد ترخیص کالا از دبی
ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک
واردات و ترخیص پارچه از گمرک
پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی
واردات لوازم جانبی موبایل از چین و دبی
مدت زمان حمل بار از چین

نظرات

جهت فروش لوازم آرایشی و اسباب بازی کودکان هستم

ارسال نظر

مشاوره رایگان ترخیص کالا