پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه

پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه

پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه

5 دی1402
پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه


پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه کدامند؟ صنعت واردات معمولا به اطلاعات کامل در خصوص بازار هدف نیاز دارد. نخست بایستی بدانید که چه محصولاتی در کشور ایران دارای طرفداران بسیاری است که از بازارهای ترکیه بتوانید خریداری نمایید. به علت تنوع بسیاری که در کالاهای این کشور وجود دارد انتخاب بهترین کالا برای واردات از ترکیه برای تاجران به یک چالش بزرگ مبدل شده است.

ملاحظه نمایید که در واردات از ترکیه بایستی به روش های حمل و نقل کالا از ترکیه به ایران هم توجه داشته باشید. اکثر تاجران محصولات وارداتی خود را به وسیله مرز زمینی ترکیه به ایران وارد می کنند. به علت تنوع بسیار و حتی نیازهای اقتصادی کشور ایران به واردات، نمی توان یک محصول ویژه را به اسم بهترین کالا برای واردات از ترکیه در نظر گرفت.
بهترین و پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه کدامند؟


لیست پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه

  • قطعات یدکی خودرو
  • پوشاک
  • تجهیزات صنعتی و ماشین آلات
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • لوازم نساجی
  • لوازم خانگی و برقی
  • محصولات غذایی و کشاورزی
  • اکسسوری و بدلیجات
  • خشکبار

قطعات یدکی خودرو


قطعات یدکی خودرو در لیست پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه قرار دارند. با زیاد شدن خودروهای خارجی در کشور ایران با مسئله کمبود لوازم یدکی و قطعات بعضی از ماشین ها روبه رو شده ایم. بدین جهت تامین این محصولات برای خودرو ها به یک معضل بزرگ در کشور تبدیل شده است. واردات قطعات یدکی از کشور ترکیه می تواند سود قابل ملاحظه ای برای تجار در پی داشته باشد. بدین جهت یکی از پرسود ترین محصولات برای واردات از ترکیه قطعات یدکی خودرو می باشد.


پوشاک بهترین کالای وارداتی


صنعت پوشاک در کشور ترکیه هر روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد. بنابراین واردات این کالا پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه جای گرفته است. پوشاک ترک به علت مرغوبیت و سطح کیفی عالی که دارد در ایران دارای طرفداران بسیاری است. این موضوع سبب شده واردات پوشاک از ترکیه به یکی از سودمندترین تجارت ها مبدل شود.




مطالعه بیشتر: واردات و ترخیص پوشاک از ترکیه

تجهیزات صنعتی و ماشین آلات


تجهیزات صنعتی هم در فهرست پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه قرار دارد. چنانچه سرمایه بسیاری جهت این کار کنار گذاشته اید، وارد کردن تجهیزات صنعتی و ماشین آلات می تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد.
نبود این تجهیزات در کشور سبب شده که حکومت هم امورات مربوط به واردات از ترکیه را ساپورت نماید. بدین جهت می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت سفارش کالا، نحوه ترخیص کالا، واردات از ترکیه با سرمایه کم و... به سایت های معتبر در این حیطه رجوع نمایید.




لوازم آرایشی و بهداشتی


از آنجایی که خانم های ایرانی اهمیت زیادی که به سلامت پوست خود می دهند در نتیجه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران بسیار زیاد است. به همین خاطر وارد نمودن محصولات آرایشی و بهداشتی به ایران یکی از پرسود ترین گزینه ها برای بازرگانان خواهد بود. خانم های ایرانی جهت تهیه این محصولات با کیفیت معمولا هزینه زیادی در نظر می گیرند.
ترکیه شامل برند های مرغوب و معتبر بسیاری در حیطه لوازم آرایشی می باشد. بنابراین می تواند شرایط مناسبی را جهت وارد کردن این محصولات فراهم کند. دقت داشته باشید که بهترین شیوه جهت وارد نمودن لوازم آرایشی و بهداشتی، واردات مسافری می باشد.




لوازم نساجی پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه


لوازم نساجی هم مانند سایر کالاهای نامبرده جزء پرسود ترین کالاها جهت واردات از ترکیه می باشد. پیشرفت مد و لباس در ترکیه، پیشرفت صنایع نساجی را هم در پی داشته است. به علت سطح کیفی عالی لوازم نساجی این کشور، تولید کنندگان پوشاک ایران به وارد کردن این محصول تمایل پیدا کردند.



مطالعه بیشتر: واردات رنگ نساجی

لوازم خانگی و برقی


لوازم خانگی برقی یکی دیگر از پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه می باشد. همانطور که می دانید لوازم برقی ساخت اروپا در ایران خیلی سخت پیدا می شوند. به علت رغبتی که ایرانی ها به بکارگیری لوازم برقی اروپایی دارند وارد نمودن این کالاها می تواند سود چشمگیری داشته باشد. ترکیه به منزله یک رابط می تواند کالا های برقی و وسایل خانگی اروپایی را در دسترس تاجران قرار دهد. جهت ترخیص کالا از گمرک و وارد نمودن آن بهترین روش،
ترخیص کالا از کمرگ بوشهر می باشد.


مطالعه بیشتر: ترخیص لوازم خانگی از گمرک

محصولات غذایی و کشاورزی


یکی دیگر از پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه محصولات غذایی و کشاورزی می باشد. امروزه، ترکیه از لحاظ تولید محصولات کشاورزی به خودکفایی مطلوبی رسیده و انواع محصولات غذایی را با سطح کیفی خیلی عالی تولید می کند. بدین علت خرید این محصولات با استقبال زیادی روبرو است و تاجران می توانند سود زیادی بدست بیاورند.



اکسسوری و بدلیجات


چنانچه در پی روشی جهت خرید از ترکیه با سود زیاد می باشید خرید اکسسوری و بدلیجات را به شما پیشنهاد می دهیم. مسئله حائز اهمیت در خصوص این محصولات این است که احتیاجی به سرمایه اولیه زیادی ندارد. از این رو می توانید با هزینه کمی به سود زیادی برسید.


خشکبار


در پایان، آخرین مدل از کالا های سودآور جهت واردات و صادرات میان ایران و ترکیه می توان خشکبار را نام برد. بهتر است بدانید که پس از چین و ایالات متحده آمریکا، ترکیه از لحاظ تولید خشکبار و مرغوبیت در سطح بالایی قرار دارد.


جهت وارد کردن پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه باید چکار کرد؟


برای وارد نمودن پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه و همچنین واردات از ترکیه با سرمایه کم می توان از روش های متنوعی بهره برد. چنانچه محصول شما وزن سبکی داشته باشد می توانید از واردات مسافری هم استفاده کنید.

مجموعه های تجاری معتبر در این حیطه مطابق تجربه و پیشینه ای که در زمینه صادرات و واردات دارند، بهترین شیوه ها را جهت این کار معرفی می کنند. متخصصان این مجموعه ها بهترین و مناسب ترین راهنما در حیطه واردات و صادرات می باشند. شما می توانید به صورت شبانه روزی با آنها در تماس باشید.


انتخاب روش های متنوع جهت وارد کردن پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه


جهت وارد کردن پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه و ترخیص آن ها، معمولا روش های متنوعی وجود دارند. حمل بار و ترخیص محصول یکی از موارد مهم در بحث واردات از کشور ترکیه می باشد. با تعیین روش مناسب، محصولات در حداقل زمان و با حداقل خسارت به دست مشتری می رسند. در نهایت از هزینه های اضافی و زیان های گزاف جلوگیری خواهند کرد. با ملاحظه به نوع محصول وارداتی می توانید مناسب ترین روش را جهت ارسال بار و
ترخیص کالا از ترکیه به کشور را انتخاب نمایید.

حمل و نقل هوایی روشی سریع جهت ارسال کالا از ترکیه می باشد. با در نظر گرفتن نوع محصول جهت وارد کردن، خیلی از تاجران تمایل دارند این روش را انتخاب کنند. در این شیوه سرعت ارسال خیلی بالا است و یکی از مطمئن ترین شیوه ها جهت ارسال بار به شمار می آید.

حمل و نقل زمینی، ارزان ترین شیوه جهت وارد کردن پرسودترین کالا های وارداتی از ترکیه می باشد. با ملاحظه به وجود مرز مشترک میان ایران و ترکیه، بسیاری از تاجران روش زمینی را جهت وارد نمودن محصول انتخاب می کنند. ترخیص کار گمرک در این روش به راحتی امور شما را انجام می دهد. در این روش ترخیص کالا از گمرک بوشهر انجام می گیرد.
حمل و نقل ریلی یکی از روش های اقتصادی جهت ورود محصول از ترکیه به کشور ایران می باشد. با ملاحظه به نزدیکی این دو کشور و اتصال شهرهای مهم دیگر کشور ترکیه، خیلی از تاجران ایرانی محصولات مورد نظر خود را توسط این روش وارد می کنند. همانطور که می دانید هزینه حمل و نقل ریلی خیلی به صرفه و اقتصادی است، ارسال بار توسط این روش به یکی از مناسب ترین روش ها جهت وارد کردن پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه تبدیل شده است.



مزایای پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه


انتخاب پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه و در مجموع تجارت با این کشور مزایای خیلی زیادی برای بازرگانان در پی خواهد داشت. از جمله عمده ترین مزایای آن می توان موارد زیر را نام برد:
به علت دو بخشه بودن این کشور می توان از روابط اروپایی آن جهت خرید کالا های اروپایی بهره برد.
قدرت خرید محصولات با برندهای سطح اول دنیا
به علت تجارت قدیمی ایران و ترکیه، ضوابط و قوانین گمرک ترکیه جهت وارد نمودن کالا از ترکیه راحت تر می باشد.
ترکیه به اسم یکی از عظیم ترین تولید کنندگان لوازم خانگی، سیستم های نساجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی و... معرفی می شود.
وجود تنوع خیلی بالا در بازار های این کشور.




عوامل موثر در انتخاب پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه


پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه به خصوصیات و نیازهای شخصی و تجاری هر موسسه بستگی دارد. در ادامه به عوامل موثر در انتخاب پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه خواهیم پرداخت:

  • تقاضای بازار
محصول وارد شده بایستی جوابگوی نیاز بازار مقصد باشد و تقاضای بازار برای آن محصول وجود دارد.

  • سطح کیفی
سطح کیفی محصولات وارد شده یکی عوامل اثربخش در انتخاب پرسودترین محصولات وارداتی می باشند که بایستی براساس استاندارد و نیاز کاربران باشند.

  • قیمت
قیمت محصولات وارداتی برای کاربران حائز اهمیت است و بهترین محصول وارداتی نباید بیش از اندازه گران باشد تا همه بتوانند خرید کنند.

  • رقابت
تحقیق بازار و تحلیل وضعیت رقیبان از موارد دیگر در انتخاب پرسودترین کالاهای وارداتی از ترکیه می باشد که بایستی به آن توجه نمود.

  • قوانین و مقررات
بایستی محصولات وارداتی مجوز ورود به ایران را داشته باشد و با دریافت مجوز های قانونی واردات و صادرات، ثبت سفارش کالا، مراحل متنوع گمرکی و ترخیص کالا ها صورت گیرد.


البته، این تنها برخی از پرسودترین کالاهای وارداتی از چین هستند و کالاهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند برای واردکنندگان سودآور باشند. در نهایت، انتخاب کالای وارداتی مناسب، به عوامل مختلفی از جمله نیاز بازار، دانش و تجربه واردکننده و میزان سرمایه او بستگی دارد.




مقالات مرتبط:
کالای متروکه چیست
کسر تخلیه در گمرک
تفاوت سودبازرگانی و حقوق گمرکی
پرسودترین کالاهای وارداتی از چین
سود بازرگانی چیست
شرایط و نحوه دریافت ارز نیمایی
حمل و نقل دریایی
واردات و ترخیص ورق استیل از گمرک

نظرات
ارسال نظر

مشاوره رایگان ترخیص کالا